یادواره

یادواره "تبار مهر" گرامیداشت 31 نفر از پدران شهید کارکنان شاغل در ساختمان شهید سلیمانی بنیاد به همت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

 یادواره "تبار مهر" گرامیداشت 31 نفر از پدران شهید کارکنان شاغل در ساختمان شهید سلیمانی بنیاد به همت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد

 

 به گزارش "ایثار"، یادواره "تبار مهر" به منظورگرامیداشت 31 نفر از پدران شهید کارکنان شاغل در ساختمان شهید سلیمانی بنیاد شهید و امور ایثاگران صبح امروز، 10 آذرماه 93 با حضور حجت الاسلام و المسلمین موذنی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی، میعاد صادقی، معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی، سرهنگ خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج و جمعی از مدیران کل بنیاد در نمازخانه ساختمان شهید سلیمانی برگزار شد.

 معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام خمینی(ره)، گفت: همه ما باید افتخار کنیم که در سازمان بسیج مستضعفان عضو بوده و به عنوان یک بسیجی در حال خدمت هستیم.

 

  صادقی با اشاره به فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بسیج مستضعفان، گفت: این فرمان برای شکل گیری بسیجی از مستضعفان سراسر جهان و برای رسیدن به آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی و مقابله با استکبار بوده است که محدود به ایران نبود و اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران در ماموریت هایی اساسی مانند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا با اهداف بسیج مستضعفان اشتراک دارد که این خود نقطه عطف و اشتراکی بین این دو نهاد مقدس و انقلابی محسوب می شود.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد با تاکید بر اینکه فعالیت کارکنان این ساختمان تحقق بخشیدن به 3 ماموریت اصلی اساس نامه بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: این کارکنان با روحیه بسیجی در حوزه های کاری خود به نحو احسن فعالیت می کنند تا اهداف بنیاد و بسیج محقق شود.

 صادقی اظهار داشت: مطالبه گران همکاران ما در این ساختمان خود شهدا هستند که برای برپا داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و بر اساس اعتقاد خود به خدا، قرآن و اسلام ناب محمدی از جان، مال و ناموس خود گذشتند و در روز قیامت از ما خواهند پرسید که ما برای ترویج این فرهنگ چه کرده ایم؟

 وی پیشنهاد داد فرزندان شهدا و جانبازان شاغل در ساختمان شهید سلیمانی که می توانند حرکت صنفی داشته باشند در قالب یک تشکل به حرکت گروهی خود ادامه داده و با هم افزایی و انسجام در فعالیت های سازمانی و شغلی به مقاصد خود برسند.

 

  در ادامه این مراسم، سرهنگ خزایی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران و رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان سخنانی ایراد کردند.

 

  رکن آبادی، کارشناس و مطلع امور خاورمیانه و سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در لبنان با اشاره به اینکه قرار گرفتن ایران اسلامی در نوک قله اقتدار منطقه ای و بین المللی ثمره خون شهدا است، اظهار داشت: شهدا به این ملت و کشور اقتدار، مقام و منزلت بخشیدند و امروز ثمره خون آنها این است که جمهوری اسلامی ایران در دنیا حرفی برای گفتن دارد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار بسیج , اخبار پایگاه های مقاومت بسیج تابعه , یادواره ها , ,